مجمع #فملی
سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اعلام کرد:

رتبه بندی صنعت مس ایران در سال ۲۰۲۰ در تولیدات معدنی در آسیا ۴ و‌ دنیا ۱۵ است این رتبه برای تولیدات ذوب در آسیا ۵ و در دنیا ۱۴ است برای تولیدات مس پالایش شده نیز در آسیا ۶ و دنیا ۱۷ می باشد.

تا پایان آبان‌ماه سال ۱۳۹۹، شرکت ملی مس ایران ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ تن آند و ۱۸۳ هزار و ۳۰۰تن کاتد مس تولید کرده است که نسبت به برنامه امسال به ترتیب رشد ۹ و ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

تولید کنسانتره مس در مجتمع‌های سه‌گانه سرچشمه، شهربابک و سونگون تا پایان آبان‌ماه سال ۱۳۹۹، تحقق ۷۱ درصدی نسبت به برنامه سال پیش‌بینی شده داشته است.
در هشت ماهۀ ابتدایی امسال در مجموع ۱۹۵ هزار و ۲۳۱ تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که در مقایسه با برنامه رشد ۳ درصدی داشته است.
در این بازه زمانی، درمجموع ۱۱۷میلیون و ۹۹۴ هزار تن سنگ معدن استخراج کرده است که نسبت به برنامه ۱۱۴ میلیون و ۹۶۲ هزار تنی امسال ۳ درصد رشد داشته است.
➖وی با تحلیل سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ دنیا عنوان کرد نباید از تفکر دنیا برای سرمایه گذاری عقب بمانیم./معدن نامه

واکسیناسیون کووید ۱۹ به زودی در ۳ کشور آغاز می‌شود

احتمالا طی هفته‌های آینده انگلیس، آمریکا و آلمان واکسیناسیون برای مقابله با کووید۱۹ را آغاز خواهند کرد. اتحادیه اروپا نیز ماه آینده میلادی درباره واکسیناسیون تصمیم گیری می کند.

احتمالا انگلیس نخستین کشوری باشد که واکسن توسعه یافته در «بیوان تک» و فایزر را تایید کند و احتمالاً واکسیناسیون با آن از ۷ دسامبر (۱۷ آذرماه جاری) آغاز خواهد شد.

افزایش سرمایه ۱۰ هزار میلیارد تومان #فولاد مبارکه در راه است

جزئیاتی از بازارگردانی نمادهای بورسی صنایع معدنی

خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: در ماه های اخیر ارزش بازارگردانی شرکت‌های حوزه صنایع معدنی از جمله فولاد مبارکه (#فولاد)، چادرملو (#کچاد) و گل گهر (#کگل)، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات (#ومعادن)، فولاد خوزستان (#فخوز) و صنایع مس (#فملی) …به ۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. این شرکت‌ها علاوه بر بازارگردانی، با افزایش سرمایه اقدام بزرگی در جهت توسعه این بخش کرده‌اند. شرکت ملی مس روز دوشنبه ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه دارد. پس از آن فولاد مبارکه نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه خواهد داشت.

غریب پور گفت: فقط شرکت ملی مس و فولاد مبارکه افزون بر ۴ میلیارد یورو پروژه توسعه‌ای در اختیار دارند که در نهایت به تقویت حقوق سهامداران می‌انجامد/چیلان

امید

#امید پذیرش تعهد پذیره نویسی (موضوع بند ۲۹ مادۀ ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران) و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مبلغ ۶٫۰۰۰ میلیارد ریال به منظور اجاره ماشین آلات و تجهیزات خط ۲ گندله سازی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، با نرخ سود علی الحساب ۲۰ درصد و ۴ ساله که با ضمانت توثیق سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین(سهامی عام) توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(سهامی عام) توسط شرکت توسعه معادن و فلزات و عاملیت شرکت کارگزاری امین آوید منتشر میشود. معاملات ثانویه در بورس اوراق بهادار تهران خواهد بود.

درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال که شامل ۶۰ میلیارد ریال درآمد تعهد پذیره نویسی در سال اول و مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد. بتا سهم

آگهی عرضه اولیه سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین

  •  نماد: #چخزر
  •  حداکثر میزان سهمیه هر فرد: ۲۰ سهم
  •  دامنه قیمت: ۲۴۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ریال
  • زمان ثبت سفارش:سهشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
  •  زمان عرضه: چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ باروش بوک بیلدینگ

قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی در پرداخت

حفظ و جذب سپرده از طریق اتصال ۱۰۰٫۰۰۰ پایانه فروش (POS) به حساب های مشتریان بانک شهر به مدت ۳ سال

بانک پارسیان مزایده برگزار می کند

به گزارش کدال نگر بورس ٢۴، بانک پارسیان اعلام نمود در نظر دارد تعداد ١٠.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ( ده میلیارد) سهم معادل ١٠٠ درصد از کل سهام شرکت گروه مالی پارسیان را از طریق مزادیده به صورت ۵٠ درصد نقد و الباقی طی اقساط دوساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار نماید.

ذوب

#ذوب آهن اصفهان به صف خرید نسبتا خوبی رسیده است. شرکت گفته است به زودی و در دی ماه کوره بلند شماره یک بعد از چند سال وقفه، وارد مدار تولید خواهد شد. با راه اندازی کوره شماره یک ۸۰۰ هزار تن به تولید این شرکت افزوده می شود (اخبار بورس)

روی

نمادهای گروه روی مورد توجه بازار گرفته اند؛ با توجه به قیمت جهانی روی و چشم انداز مثبت صنایع مصرفی این فلز در دوران پساکرونا. در این میان شرکتهای روی داخلی که موجودی انبار قابل توجهی دارند، از توانایی تعدیل مثبت درآمدی بالایی برخوردارند.۰اخبار بورس)

پالایش

سازمان بورس، مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم را صادر کرد .

وآوا

#وآوا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-156 مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان خالد اسلامبولي نبش کوچه ۳۷ شماره ۱۶۵ برگزار میگردد
دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه (بتا سهم)

وزیر صمت در نامه‌ای به نهاوندیان

وزیر صمت در نامه‌ای به نهاوندیان، بررسی بسته جهش تولید و خروج شرکت‌های خودروساز از زیان‌دهی در اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را خواستار شد. علیرضا رزم‌حسینی در نامه‌ای به نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از تدوین بسته جهش تولید و خروج شرکت‌های خودروساز از زیان‌دهی خبر داد و خواستار بررسی این بسته در اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شد.

در نامه رزم‌حسینی به نهاوندیان آمده است: همان‌گونه که مستحضرید برابر اقدامات و سیاست‌های اتخاذشده به‌منظور رفع مشکلات صنعت خودرو، با سرفصل‌های تولید، رفع مشکلات اقتصادی و قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های خودروساز، افزایش تیراژ تولید و تولید بدون ضرر و نهایتا ایجاد آرامش در بازار خودرو و حذف واسطه‌گری در این بازار، بسته اجرایی با ساعت‌ها کار کارشناسی و مشارکت تشکل‌های بخش خصوصی و خبرگان عرصه صنعت خودروی کشور تهیه شده است. با عنایت به ضرورت تسریع در اتخاذ تصمیمات لازم در این خصوص، خواهشمند است با اولویت ترتیبی اتخاذ فرمایید تا موضوع در دستور اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت قرار گیرد. (فارس)

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *