تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در ۲ آوریل سقف تاریخی جدیدی در ۲,۱۴۴.۵۹ دلار تشکیل داده است. به‌هرحال خریداران موفق به این حرکت صعودی نبوده‌ و خرس‌های بازار به‌صورت تهاجمی به فعالیت پرداختند که در نهایت به ریزش دوباره به زیر سطح بریک‌ اوت شده ۲,۰۴۰.۷۷ دلار در ۳ آوریل منجر شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۰ مارس (۱۷ فروردین)

از این تاریخ شاهد تقابل دو گروه بازار در نزدیکی سطح ۲,۰۴۰.۷۷ دلار بوده‌ایم. گاوهای بازار در تلاش برای تبدیل این سطح به یک حمایت هستند و در مقابل فروشندگان در تلاش برای پایین آوردن قیمت به زیر آن و به تله انداختن گاوها هستند.

شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) صعودی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای سطح ۶۵ محدوده خود قرار گرفته است. مجموعه این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهد. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای ۲,۱۴۴.۵۹ دلار شوند، امکان آغاز موج بعدی حرکت صعودی قیمت با هدف ۲,۶۱۸.۱۴ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل اگر خرس‌ها قیمت را به زیر سطح ۱,۹۷۷ دلار ببرند، احتمال ادامه ریزش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه وجود خواهد داشت. هرگونه شکست قیمت به زیر این سطح نشان از تضعیف مومنتوم صعودی خواهد بود و می‎‌تواند به ریزش قیمت تا خط روند صعودی منجر شود.

  • مقاومت‌: ۲,۱۴۴.۵۹ – ۲,۶۱۸.۱۴
  • حمایت‌: ۲,۰۴۰.۷۷ – ۱,۹۷۷

#بورس    #ارز_دیجیتال #قیمت    #اتریوم

منبع: ارز دیجیتال

 

حرکت صعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *