تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

روز جمعه قیمت بایننس کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۴۲۵ دلار رسید. خریداران سعی کردند که بایننس کوین را بار دیگر به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند ولی موفق به انجام این کار نشدند. همین مسئله باعث شد که معامله‌گران کوتاه‌مدت، با فروش ارزهای خود، فشار نزولی بازار را بیشتر کنند.

نمودار قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین روز یکشنبه به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۴۰۹ دلار رسید، ولی فروشندگان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. حجم بالای خریدها در سطوح پایین‌تر سبب شد که دیروز قیمت بایننس کوین به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد.

در صورتی که خریداران بتوانند بایننس کوین را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، احتمال جهش تا گردن الگوی فعلی وجود دارد. بسته‌شدن قیمت بالای این سطح باعث تکمیل الگوی سر و شانه خواهد شد. در این صورت می‌توان انتظار رالی تا ۵۱۸.۹ دلار را داشت و در صورت شکسته‌شدن این سطح، احتمال جهش تا هدف الگو در ۵۵۴ دلار وجود خواهد داشت.

در سوی دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یا گردن الگو سقوط کند و به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (SMA100) در ۳۸۳.۴ دلار برسد، مقصد احتمالی بعدی ۳۲۰ دلار خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۴۲۵ – ۵۱۸.۹ – ۵۵۴
  • حمایت‌ها: ۳۸۳.۴ – ۳۲۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #بایننس_کویین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *