تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت مونرو (XMR)

مونرو به‌تازگی حمایت جدیدی در نزدیکی سطح ۲۰۰ دلار پیدا کرده است. خریداران در چند روز گذشته اجازه نداده‌اند قیمت به زیر خط روند نزولی روی نمودار سقوط کند که یعنی آنها اکنون در تلاش هستند تا این مقاومت را هم به یک حمایت جدید تبدیل کنند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال؛  ۵ ارزی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
خریداران باید خود را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۲۲۳ دلار برسانند تا بتوان گفت مرحله اصلاح قیمت این ارز دیجیتال دیگر به پایان رسیده است

مقاومت اندکی در ناحیه ۲۴۰ دلار وجود دارد، اما اگر خریداران موفق به عبور از این مانع قیمتی شوند، مونرو این شانس را پیدا خواهد کرد که تا سطح ۲۸۹ دلار رشد کند.

از طرفی، اگر قیمت از سطوح فعلی یا پس از برخورد با میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به‌سمت پایین حرکت کند، به این معنی است که فروشندگان بازار هنوز تسلیم نشده‌‌اند. این اتفاق خطر سقوط مونرو به زیر ۲۰۰ دلار را بیشتر خواهد کرد. گفتنی است شکسته‌شدن حمایت ۲۰۰ دلاری به معنی تشدید فشار فروش و سقوط احتمالی قیمت به ۱۵۰ دلار است.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال؛  ۵ ارزی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
تشکیل الگوی مثلث متقارن در نمای ۴ ساعته بازار مونرو نشان می‌دهد که خریداران و فروشندگان همچنان در تصمیم‌گیری مردد هستند

اگر خریداران در ادامه بتوانند مونرو را به بالای مقاومت الگوی مثلث روی نمودار برسانند، می‌توان گفت اصلاح قیمت دیگر به پایان رسیده است. با شکسته‌شدن این مقاومت خریداران برای عبور از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ کندلی (SMA ۲۰۰ – خط سبز در تصویر) در ۲۲۳ دلار و پس از آن رسیدن به هدف الگو در ۲۵۲ دلار تلاش خواهند کرد.

در مقابل اما، اگر تردید معامله‌گران در نهایت به نفع فروشندگان به پایان برسد، به این معنی است که الگوی مثلث متقارن در ادامه هم به‌عنوان یک الگوی ادامه‌دار عمل خواهد کرد. این اتفاق می‌تواند نشانه ازسرگیری روند نزولی باشد. گفتنی است هدف الگو در صورت نزولی‌شدن بازار سطح ۱۶۴ دلار خواهد بود.

 

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #مونرو    #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *