وساپا

۱) در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شرکت سایپا سهام شرکت‌های سایپا دیزل، مهندسی مشاور سازه گستر سایپا، توليدي موتور، گيربکس واکسل سايپا-مگاموتور و خودروسازي بنيان توسعه صنعت پارس را به شرکت‌های تابعه دو شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا و گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا(شرکت‌های توسعه گستر برنا، توسعه سرمایه رادین، ساربان سرمایه ایرانیان، تجارت الکترونیک خودرو تابان، پیشگامان خوراک تابان و ستاره سفیران آینده) واگذار نمود.

۲) پس از اعلام معاملات فوق توسط شرکت سایپا وبا عنایت به شواهد موجود مبنی بر کنترل شرکت گروه سرمایهگذاری سایپا بر شرکت¬های سرمایه گذاری کارکنان سایپا و سرمایه گذاری رنا به علت وضعیت مالکیت سهام، نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکتهای مذکور و معاملات فیمابین، طی نامه شماره ۲۲۰۳۰/۱۲۲ مورخ ۲۸/۰۳/۹۶ از شرکت درخواست شد تالزوم تلفیق صورتهای مالی شرکت¬های سرمایه گذاری کارکنان سایپا و سرمایه گذاری رنا به همراه کلیه شرکت¬های زیر مجموعه در صورتهای مالی تلفیقی سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۵ و اولین پیش¬بینی تلفیقی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۶ آن شرکت بررسی شود.

مبلغ ۰۷۵ر۳۲۰ر۱ میلیون ریال تحت عنوان سود ناشی از خروج شرکتهای فرعی از کنترل در صورت سود و زیان پیش بینی شده تلفیقی ۶ماهه شرکت گروه سرمایه¬گذاری سایپا شناسایی گردیده است که مطابق پاسخ شرکتاین مبلغ برابر با مبلغ زیان حاصل از تلفیق شرکت گروه سرمايه گذاري کارکنان سايپا و شرکتهای زیر مجموعه آن از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۷/۰۶/۹۶ می باشد. لازم به توضیح است کهبا توجه به ابهام در رویه اتخاذ شده توسط شرکت، صحت نحوه عمل شرکت در دست بررسی می باشد.

تاریخ: ۹۶/۰۹/۱۱

…….

………………………………………………………………………………….

درباره شرکت کارگزاری فارابی:

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.

این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.

همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.

این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.
سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *