غمینو

 

🔹 غمینو در ۹ ماه اول سال جاری به طور متوسط ماهانه ۱۷٫۱ میلیارد تومان فروش داشته است. این رقم در ماه آذر ۲۴٫۱ و در دی ماه ۲۶٫۶ میلیارد تومان گزارش شده است. با توجه به ارقام فروش خوب در ماه های اخیر، شرکت در مجموع ده ماهه امسال با ۱۸۵ میلیارد تومان فروش، ۴۴ درصد از مبلغ فروش ۱۲۸ میلیارد تومانی پارسال عبور کرده است.

🔹میانگین مقدار فروش ماهانه بیسکویت مینو به عنوان محصول اصلی در سال ۹۹ برابر ۱،۱۳۳ تن بوده که در دی ماه ۱،۲۵۵ تن از این محصول به فروش رسانده است.

🔹نرخ فروش بیسکویت شرکت در آذر ماه ۱۳،۰۸۱ تومان به ازای هر کیلو بوده که مجدد رکورد جدید به ثبت رساند و به ۱۳،۲۷۸ تومان رسید.

مبین

 

🔹پتروشیمی مبین در سه ماهه پاییز ۳۳ تومان سود محقق کرده که با احتساب سود ۴۹ تومانی فصل بهار و ۳۸ تومانی تابستان، مجموع سود ۹ ماهه به ۱۲۰ تومان رسیده که این رقم ۶ درصد بالاتر از دوره مشابه سال گذشته است. سهم در سال گذشته سود ۱۴۴ تومانی را گزارش کرده بود.

🔹میزان فروش فصلی شرکت در فصل پاییز با ۳۲۲۷ میلیارد تومان، ۵۸ درصد نسبت به تابستان افزایش داشته است. اما بهای تمام شده با سرعت بیشتری بالا رفت در نتیجه سود ناخالصی در حد فصول قبلی ثبت نمود. حاشیه سود ناخالص شرکت ۱۳ درصد کاهش یافته است. با توجه به امکان افزایش نرخ محصولات یوتیلیتی، گزارش بهتری از شرکت در فصل زمستان انتظار می رود.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

غمینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *